Wilczyn, 2008-07-23
Nr sprawy 5/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Ogłoszenie dotyczy - zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa
i adres: Gmina Wilczyn,
adres: ul. Strzelińska 12D, 62-550
Wilczyn, woj. wielkopolskie,
Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268
50 45
Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl
I.2)
Rodzaj zamawiającego
Administracja
samorządowa
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez
Zamawiającego
Zmiana konstrukcji
dachu na budynku OSP Wturek - gm. Wilczyn.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia
Roboty
budowlane
Nie przysługuje
odwołanie
Zmiana
konstrukcji dachu na budynku OSP Wturek - gm. Wilczyn.
Zakres robót
obejmuje:
1.
Roboty
rozbiórkowe.
- rozbiórka pokrycia z papy na
dachach drewnianych,
- rozebranie obróbek
blacharskich,
- rozebranie deskowania
dachu,
- wykucie z muru okien
drewnianych,
- wykucie otworów drzwiowych
i okiennych.
2.
Roboty
murarsko - betoniarskie.
- obmurowanie i uzupełnienie
tynków,
- obróbki blacharskie,
- montaż
okien,
- wymurowanie kominów
wolnostojących,
- wykonanie zbrojenia
konstrukcji,
- uzupełnienie ścian cegłą
budowlaną.
3.
Wykonanie konstrukcji stalowej
dachu.
- wykonanie wiązarów
dachowych,
- wykonanie płatwi
dachowych,
- malowanie konstrukcji
pełnościennych,
- montaż wiązarów stalowych,
płatwi z kształtowników, stężeń dachów.
4.
Więźba
drewniana dachu.
- konstrukcje dachowe wykonane
z tarcicy iglastej (murłaty, krokwie, kleszcze),
- ołacenie połaci
dachowych.
5. Pokrycie
dachu.
- montaż blach fałdowanych,
gąsiorów, okapów, wiatrownic,
- wykonanie połączenia połaci ze
ścianami,
- obróbka
kominów,
- montaż wentylatorów dachowych,
- montaż rynien,
6. Sufit podwieszony część
niska.
- okładziny stropów płytami
gipsowo - kartonowymi,
- izolacja z folii
polietylenowej,
- izolacje
przeciwdźwiękowe.
II.1.4) Wspólny
słownik zamówień (CPV)
Przedmiot główny
- 45.00.00.00 - 7
Przedmiot
szczegółowy - 28.81.24.10 - 4
II.1.5)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.6)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.2) Termin
wykonania - 31 październik 2008
r.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1) Warunki
dotyczące zamówienia
Wymagane wadium - 3.000,00 zł.,
słownie: trzy tysiące złotych.
Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku formach
1)
w pieniądzu
2)
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym
3) w gwarancjach
bankowych
4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych
5)
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2
ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109,
poz. 1158 z późniejszymi zmianami),
Wadium wnoszone
w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
BS Konin O/Wilczyn 91 8530 0000
0300 0260 2000 0005
Wadium należy
wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia
wadium w formie gotówkowej przyjmuje się termin wpływu środków pieniężnych na
rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy
potwierdzić „za zgodność z oryginałem\" i dołączyć do oferty.
W przypadku
wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię gwarancji lub
poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do
oferty, a oryginał tego dokumentu należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert do kasy Urzędu Gminy w Wilczynie.
Uwaga: wadium musi być
zabezpieczone na okres 26 dni licząc od daty składania ofert, tj. do dnia 08
września 2008 r. - termin związania z ofertą. Oferta zabezpieczona na okres
krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym
terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta
z postępowania.
Dokument
w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Zwrot wadium -
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
1/ upłynął
termin związania ofertą
2/ zawarto umowę
i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy
3/ unieważnił
postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin
do ich wnoszenia
4/ Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a)który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert
b)który został wykluczony
z postępowania
c)którego oferta została
odrzucona
Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na
podstawie pkt. 4 ppkt. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia
protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty.
Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana:
-
odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w
ofercie,
-
nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-
zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po
stronie wykonawcy.
III.2) Warunki
udziału.
Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
O
udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące
warunki:
1) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają
obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają
niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
24 ust.
1 i 2
5) posiadają
polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności
gospodarczej
6) Zamawiający
wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane
i aktualne
zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
w oparciu o art.
6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze
zm.)
Zamawiający
oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie
„spełnia/ nie spełnia\".
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)
formularz
ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ
2)
aktualny odpis
z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3)
dokumenty
potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
4)
aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5)
aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert
6)
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert
7)
oświadczenie do
postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ
Dokumenty
dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:
-
zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
-
oferowane warunki gwarancji - zał. nr 4 do SIWZ
-
kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg
nieograniczony
IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa
cena
IV.2.2) Aukcja
elektroniczna - nie dotyczy
IV.3) Informacje
administracyjne
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy
w Wilczynie
ul. Strzelińska
12 D
62-550
Wilczyn
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert.
Data: 14/08/2008 Godzina :10:00
Miejsce: Urząd
Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12
D
62-550
Wilczyn
IV.3.5) Termin
związania ofertą:
Do: 08/09/2008
Wilczyn, 23.07.2008r.
Z - ca Wójta
mgr Piotr
Kamiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wilczyn