Przetargi

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania Nr sprawy 5/2008

Nr sprawy 5/2008 Wilczyn,

2008-08-27




Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania



  1. Zamawiający: Gmina Wilczyn, ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wymianę konstrukcji dachu na budynku OSP Wturek - gm. Wilczyn" przeprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego.
  3. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - w niniejszym  postępowaniu Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył 30.000,00 zł, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 228.205,22 zł brutto.



Wójt Gminy Wilczyn

Stanisław Wiechecki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2008 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Filipski
Ilość wyświetleń: 4545
27 sierpnia 2008 13:54 (Tomasz Filipski) - Zmiana treści dokumnetu.
27 sierpnia 2008 13:52 (Tomasz Filipski) - Zmiana treści dokumnetu.
27 sierpnia 2008 13:50 (Tomasz Filipski) - Zmiana treści dokumnetu.