Terminy posiedzeń Rady Gminy - archiwum

XLII sesja Rady Gminy Wilczyn - 11 maja 2018 r.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / tekst jedn. z 2017 r., poz. 1875 ze zm./,

z w o ł u j ę

XLII sesję Rady Gminy Wilczyn

w dniu 11 maja 2018 r. o godz. 09:00 /piątek/ w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Wilczynie.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
  4. Informacja o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej za rok 2017.
  6. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Kultury za rok 2017.
  7. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej za rok 2017.
  8. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji za rok 2017.
  9. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2017.
  10. Informacja na temat oceny zasobów pomocy społecznej.
  11. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Wilczyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2017.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci
    w wieku do lat 5 w przedszkolu oraz oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wilczyn. (druk nr 309)
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Kompleksowy program reintegracji społeczno-zawodowej na terenie Gminy Wilczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską
    w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. (druk nr 310)  
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Wilczyn. (druk nr 308)   
  15. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. (druk nr 311)
  16. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. (druk nr 312)
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenie pomocy rzeczowej Powiatowi Konińskiemu. (druk nr 313)
  18. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. (druk nr 314) 
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok. (druk nr 315)
  20. Wnioski i interpelacje radnych.
  21. Sprawy samorządów wiejskich.
  22. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
  23. Wolne wnioski i zapytania.
  24. Zamknięcie obrad XLII sesji Rady Gminy.

  Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                                              /-/ Juliusz Wiechecki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 maja 2018 08:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Nowakowska
Ilość wyświetleń: 820
07 maja 2018 08:07 (Magdalena Nowakowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)