Azbest

Inwentaryzacja

 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest.

 

§ 7. 

  1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
  2. Inwentaryzację przeprowadza się w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia.
  3. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru zawartego w:
    1) załączniku nr 2 do rozporządzenia - o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania;
    2) załączniku nr 3 do rozporządzenia - o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
  4. Informację, o której mowa w ust. 3, właściciel, zarządca lub użytkownik sporządza w dwóch egzemplarzach:
    1) jeden egzemplarz przedkłada w formie pisemnej marszałkowi województwa;
    2) drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
  5. Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
  6. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.

Załączniki do pobrania poniżej.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 marca 2012 12:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Filipski
Ilość wyświetleń: 1825
14 marca 2012 12:35 (Tomasz Filipski) - Zmiana danych dokumentu.
14 marca 2012 12:29 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika [wniosek.pdf] do dokumentu.
14 marca 2012 12:29 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika [informacja_zakonczenie.doc] do dokumentu.