Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym Nr 341/9/2009

Wilczyn, 2009-09-28

Nr postępowania 341/9/2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

Ogłoszenie dotyczy -  zamówienia publicznego

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres: Gmina Wilczyn,

      adres: ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie,

      Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268 50 45  

      Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego 

Administracja samorządowa 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II.1.1) Nazwa   nadana zamówieniu przez Zamawiającego  
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Dębówiec – Maślaki

II.1.2) Rodzaj zamówienia 

Roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej z przyłączami obejmującej tereny miejscowości Dębówiec – Maślaki.

- przewody wodociągowe o długości 660 m

- przyłącza wodociągowe w ilości 3 szt. o długości 31 m

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

-         przedmiar robót

-         specyfikacja techniczna

      -    projekt budowlany

Dokumentacja projektowa znajduje się także do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj.
w Urzędzie Gminy w Wilczynie.

Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy, tj. zapoznał się
z dokumentacją projektową i w odniesieniu do niej dokonał weryfikacji przedmiarów robót oraz dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zadań. W przypadku zauważonych rozbieżności Wykonawca winien porozumieć się z Zamawiającym i uzyskać informacje na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji.  

II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV)

CPV 45 23 21 50 – 8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

CPV 45 23 13 00 – 8  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

CPV 45 11 12 00 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

II.1.5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.2) Termin wykonania –  30 listopad 2009r.

 

SEKCJA III:  INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

1.            Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych).

2.            Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych
w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)            pieniądzu,

2)            poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)            gwarancjach bankowych,

4)            gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)            poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

3.            Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4.            Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

 

Bank Spółdzielczy w Koninie O/Wilczyn   Nr 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006

5.             W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6.            W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 12, a kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty.

7.             Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 

III.2) Warunki udziału.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

 

1.1.       Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie oceniona na podstawie złożonych dokumentów
:

1)    informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, ze wskazaniem osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy i załączeniem dokumentów potwierdzających jej uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) – wg wzoru stanowiącego Załącznik  Nr 6 do SIWZ

2)   wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

3)   polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

4)   informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji tej musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie,

 

2.            Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

3.            Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania

 

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

 

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

 

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3)      Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

2) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, ze wskazaniem osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy i załączeniem dokumentów potwierdzających jej uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ

W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)      polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

2)      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji tej musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie.

 
SEKCJA IV: PROCEDURA


 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony

 IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa cena

IV.2.2) Aukcja elektroniczna – nie dotyczy

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której  jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Wilczynie

ul. Strzelińska 12 D

62-550 Wilczyn

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert.

Data:      19 /10/ 2009                                   Godzina : 9:00

Miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie

               ul. Strzelińska 12 D

               62-550 Wilczyn

IV.3.5) Termin związania ofertą:

Do:     30 dni od dnia złożenia ofert

 

 Wójt Gminy Wilczyn

Stanisław Wiechecki

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2009 14:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Joachimczak
Ilość wyświetleń: 2491
28 września 2009 14:41 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.
28 września 2009 14:35 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.
28 września 2009 14:33 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.