Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym nr 341/4/2009

Wilczyn, 2009-08-24

Nr postępowania 341/4/2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 


Ogłoszenie dotyczy - zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres: Gmina Wilczyn,
adres: ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie,
Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268 50 45
Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - protest, odwołanie oraz skarga.
Przy czym, zgodnie z przepisem art.184 ust.1a odwołanie przysługuje wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:
1)opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2)wykluczenia wykonawcy z postępowania o  udzielenie zamówienia;
3)odrzucenia oferty.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczyn w ilości około 130 km w ciągu dnia.
2.Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych
z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U.
z 2007r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV)
CPV 60 11 20 00 - 6 usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
CPV 60 17 20 00 - 4 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
II.1.5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.2) Termin wykonania - od 1 października 2009r. do 25 czerwca 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) Warunki udziału.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Pzp.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub koncesji.
2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 („wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych"). Do każdego przedstawionego w wykazie autobusu należy załączyć dodatkowo dokument potwierdzający stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu.
2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

UWAGA:
a) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii,
b) jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane „za zgodność z oryginałem" przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa,
c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa cena
IV.2.2) Aukcja elektroniczna - nie dotyczy
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert.
Data: 14 /09/ 2009 Godzina : 9:30
Miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
IV.3.5) Termin związania ofertą:
Do: 30 dni od dnia złożenia ofert

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 sierpnia 2009 15:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Filipski
Ilość wyświetleń: 2653
10 września 2009 13:36 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika.
24 sierpnia 2009 15:12 (Tomasz Filipski) - Zmiana treści dokumnetu.
24 sierpnia 2009 15:11 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika.