Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym Nr sprawy 9/2008

Wilczyn, 2008-09-26

Nr sprawy 9/2008

 

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

 

Ogłoszenie dotyczy - zamówienia publicznego

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) Nazwa i adres: Gmina Wilczyn

adres: ul. Strzelińska 12 D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie,

Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268 50 45

Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl

I.2) Rodzaj Zamawiającego

Administracja samorządowa



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Karosacja samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu STAR 266 dla OSP w Wilczynie

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Usługa

Nie przysługuje odwołanie

Przedmiotem zamówienia jest karosacja samochodu ratowniczo - gaśniczego na podwoziu marki STAR 266 dla OSP w Wilczynie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.




II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV)

Przedmiot główny - 34.11.40.00 - 9 pojazdy specjalne

Przedmiot szczegółowy - 34.14.42.10 - 3 wozy strażackie

34.21.00.00 - 2 nadwozia pojazdów mechanicznych

II.1.5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.2) Termin wykonania - 3 miesiące od dnia podpisania umowy.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) Warunki udziału.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2

5) złożą wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami
w wyznaczonym terminie.




Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia/ nie spełnia".

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają
    z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

  4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
    Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
    podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
    zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  7. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
    zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ




Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty:

- zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ

- oferowane warunki gwarancji - załącznik nr 5 do SIWZ

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony

IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa cena

IV.2.2) Aukcja elektroniczna - nie dotyczy

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Wilczynie

ul. Strzelińska 12 D

62-550 Wilczyn

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert.

Data: 10/10/2008 Godzina :10:00

Miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie

ul. Strzelińska 12 D

62-550 Wilczyn

IV.3.5) Termin związania ofertą:

Do: 29/10/2008



Wilczyn, 26.09.2008r.

Wójt Gminy Wilczyn

 

Stanisław Wiechecki

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2008 08:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Filipski
Ilość wyświetleń: 4212
26 września 2008 08:55 (Tomasz Filipski) - Zmiana treści dokumnetu.
26 września 2008 08:53 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika.
26 września 2008 08:53 (Tomasz Filipski) - Dodanie załącznika.