Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym Nr 341/12/2009

         Wilczyn, 2009-12-16

Nr sprawy 341/12/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Ogłoszenie dotyczy -  zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres: Gmina Wilczyn,

      adres: ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie,

      Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268 50 45 

      Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl

I.2) Rodzaj zamawiającego 

Administracja samorządowa 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II.1.1) Nazwa   nadana zamówieniu przez Zamawiającego  
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Wilczyn

II.1.2) Rodzaj zamówienia 

Roboty budowlane 

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 20 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wilczyn.

 

II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV)

Przedmiot główny – 45.23.24.21 – 9 – Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

II.1.5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.2) Termin wykonania – 30 czerwca 2010r.

SEKCJA III:  INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

         Wymagane wadium – 5.000,00 zł., słownie: pięć tysięcy złotych.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach

1) w pieniądzu

2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym

3) w gwarancjach bankowych

4) w gwarancjach ubezpieczeniowych

5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami),

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

BS Konin O/Wilczyn 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie gotówkowej przyjmuje się termin wpływu środków pieniężnych na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy potwierdzić „za zgodność z oryginałem” i dołączyć do oferty.

W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał tego dokumentu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do kasy Urzędu Gminy w Wilczynie.

Uwaga: wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni licząc od daty składania ofert. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.

Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

 

Zwrot wadium – Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:

1/ upłynął termin związania ofertą

2/ zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy

3/ unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia

4/ Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:

a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

b)który został wykluczony z postępowania

c)którego oferta została odrzucona

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 ppkt. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:

-         odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,

-         nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

-         zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.

 

III.2) Warunki udziału.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

- dysponują kierownikiem budowy i robót posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach:

a) kierownik budowy posiadający uprawnienia:

-         w branży sanitarnej – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (kierownik budowy musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.),

-         posiadają kadrę techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia,

-         w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali obiekty związane z budową co najmniej 20 przydomowych oczyszczalni ścieków, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły z odbioru robót, referencje),

1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  gospodarczej,

       - posiadają rachunek  w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej, 
          potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
         wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
         składania ofert. Z rachunku tego musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami 
         finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej   
         połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w
         swojej ofercie.

 

Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

a)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c)      Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

1.3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów.

1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

a)      Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kserokopię wymaganych uprawnień dla osób kierujących robotami wraz z zaświadczeniem stwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego – załącznik nr 6.

b)      Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obiekty związane z budową co najmniej
20 przydomowych oczyszczalni ścieków z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5.

1.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w  sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

a)      polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

b)      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji tej musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie.

 

Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony

 IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa cena

IV.2.2) Aukcja elektroniczna – nie dotyczy

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której  jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Wilczynie

ul. Strzelińska 12 D

62-550 Wilczyn

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert.

Data:      2010/01/05                                   Godzina : 09:00

Miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie

               ul. Strzelińska 12 D

               62-550 Wilczyn

IV.3.5) Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert.

 

 

 

Wilczyn, 2010-12-16                                                                                                  

Wójt Gminy Wilczyn
            Stanisław Wiechecki

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2009 13:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Joachimczak
Ilość wyświetleń: 3091
10 lutego 2010 10:07 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.
04 stycznia 2010 11:07 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.
30 grudnia 2009 10:22 (Izabela Joachimczak) - Dodanie załącznika.