Wilczyn, 2009-12-16
Nr sprawy 341/12/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
I.1) Nazwa i adres: Gmina Wilczyn,
adres: ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie,
Telefon: (063) 268 30 32, faks (063) 268 50 45
Adres internetowy: www.wilczyn.bazagmin.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Wilczyn
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 20 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wilczyn.
II.1.4) Wspólny słownik zamówień (CPV)
Przedmiot główny – 45.23.24.21 – 9 – Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
II.1.5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.2) Termin wykonania – 30 czerwca 2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadium – 5.000,00 zł., słownie: pięć tysięcy złotych.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach
1) w pieniądzu
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) w gwarancjach bankowych
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami),
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
BS Konin O/Wilczyn 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie gotówkowej przyjmuje się termin wpływu środków pieniężnych na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy potwierdzić „za zgodność z oryginałem” i dołączyć do oferty.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał tego dokumentu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do kasy Urzędu Gminy w Wilczynie.
Uwaga: wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni licząc od daty składania ofert. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Zwrot wadium – Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
1/ upłynął termin związania ofertą
2/ zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy
3/ unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia
4/ Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
b)który został wykluczony z postępowania
c)którego oferta została odrzucona
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 ppkt. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
III.2) Warunki udziału.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- dysponują kierownikiem budowy i robót posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach:
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia:
- w branży sanitarnej – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (kierownik budowy musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.),
- posiadają kadrę techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia,
- w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali obiekty związane z budową co najmniej 20 przydomowych oczyszczalni ścieków, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły z odbioru robót, referencje),
1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej,
- posiadają rachunek w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej,
potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Z rachunku tego musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami
finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej
połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w
swojej ofercie.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów.
1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kserokopię wymaganych uprawnień dla osób kierujących robotami wraz z zaświadczeniem stwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego – załącznik nr 6.
b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obiekty związane z budową co najmniej
20 przydomowych oczyszczalni ścieków z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5.
1.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji tej musi wynikać, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie.
Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
IV.2.1) Kryteria oceny ofert - najniższa cena
IV.2.2) Aukcja elektroniczna – nie dotyczy
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.wilczyn.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert.
Data: 2010/01/05 Godzina : 09:00
Miejsce: Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
IV.3.5) Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert.
Wilczyn, 2010-12-16
Wójt Gminy Wilczyn
Stanisław Wiechecki
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wilczyn